9 клас. Українська мова

06 - 10 квітня 2020р.

Тема: Складні речення з різними видами зв'язку

Мета: ознайомитися з поняттям складного речення з різними видами зв'язку, розділовими знаками в цих реченнях

Хід заняття

1. Ознайомитися з п.32 (с.112).
2.Переглянути відеоурок за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=cX_Fr2hF-SA
3.Виконати впр 2 (с.112), впр.4 (с.114).


Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв'язку

Мета: вивчити правила постановки розділових знаків у складному реченні з різними видами звязку; виробити пунктуаційні навички
Хід уроку
1. Виконати відкритий тест на тему "Складне речення"




2. Відкорегувати текст, виправивши пунктуаційні та орфогафічні помилки:

Ще бе...тривожно ходять по місту ті які вм...ратимуть на рубежах ітимуть в оточеннях горітимуть у кр...маційних печах конц/таборів штурмуватимуть (Б,б)удапешт і (Б, б)ерлін ще стоїть на узвиш...і по/серед міста сірий масивний БЧА — будинок (Ч,ч)ервоної  (А,а)рмії  де згодом на місці розчище...ому від руїн буде запалено вічний вогонь на могилі (Н, н)евідомого солдата.Ще все як було.Ще розбрівшись з самого рання по парках по бібліотеках позабиравшись у (с, з)порожнілі ауд...торії на факультетах сидять над конспектами студенти готую...ся до оста...іх екзам...нів.Двоє їх сидить забарикадувавшись в порожній ауд...торії іст/факу.В/ранці коли прийшли сюди Таня сама взялася закладати двері стільцем. Богдан стояв і всміхаючись дивився як вона це робить. Енергії й завзят...я було в неї більше ніж сили в руках. Все ж завдяки своїй оцій затятості вона впоралася з ва...ким стільцем забарикадувалась замкнулася як хотіла міцно ніби від усього світу. Поривчаста з ро...тріпаним воло...ям обернулася до Богдана Тепер тебе в мене ні/хто не відб...ре!Вони глянули на заклад...ні двері й ро...сміялись справді одні вони тут із своїм коха...ям!


14.04.20р. -17.04.20р. 

Тема:Розділові знаки в реченнях з різними видами зв'язку. Тренувальні вправи

Мета: розвивати пунктуаційні навички учнів
Хід заняття

1. Переглянути відеоурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ

2.Відкорегувати текст, виправивши пунктуаційні та орфогафічні помилки:


3. Виконати тест на сайті "На урок" за посиланням та кодом до 21.04.20р


Код доступу 958627

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

21- 24 квітня 2020р.

Тема Складання і розігрування діалогів на тему "Чи може рок-музика бути засобом вираження патріотичних почуттів"

Хід заняття
1.До відеоконференції об'єднатися в пари і створити діалог на запропоновану тему (можна з використанням прикладів пісень рок-музикантів).
2.Озвучити діалог.
Вимоги:
- діалог повинен містити не менше 12 реплік (по 6 від кожного співрозмовника);
- відповідати темі;
- бути закінченим;
- тривати не більше 3-х хвилин.


Тема: Контрольне тестування з теми "Складне речення з різними видами зв'язку" (у реальному часі)

 У п'ятницю, 24 квітня, о 13.00 на платформі "На урок" відбудеться тестування у реальному часі.
Для цього треба ввести код доступу, і всі разом, як на контрольній роботі у класі, ви виконаєте тест. Кожна підгрупа отримає свій власний код. Той, хто виконає завдання іншої підгрупи, оцінку не отримає. 
Щоб добре виконати тест, потрібно повторити визначення речення з різними видами зв'язку і розділові знаки в такому реченні.


27- 30 квітня 2020р.


Контрольна робота - термін виконання до 17.00 05 травня 2020р.



Тема: Текст, його ознаки і будова

Мета: ознайомити учнів з поняттям тексту, його ознаками та складовими частинами.
Хід заняття
1. Переглянути презентацію вчителя.
2. Прочитати п.33, с.116 -119.
3.Виконати впр.5, с.118, вмістивши її у гуглформу, подану нижче.

22 травня 2020р.

Конрольний диктант

Немає коментарів:

Дописати коментар